• Asiakaspalvelu
  • Palautusoikeus ja tuotevirheet

    PALAUTUSOIKEUS

    Tapeteilla ja canvastauluilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusoikeutta, koska valmistamme jokaisen tuotteen mittatilaustyönä asiakkaan tilauksen mukaisesti.

    REKLAMAATIOT JA PALAUTUKSET

    Jokainen valmistettava tapettirulla kuuluu ainutkertaiseen tapettien erään (sarja), joka on värjätty samassa värikylvyssä. Tämä tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että erien välillä esiintyy jonkinasteisia värieroja värikylvyn ainutkertaisen värikoostumuksen vuoksi. Siksi toivomme, että asiakkaana ilmoitat ja lähetät mahdolliset palautukset 1 viikon kuluessa tapettirullien vastaanottamisesta, jotta voimme varmistaa, että ne voidaan jälleenmyydä yhdessä, samasta erästä olevien rullien kanssa.

    Ennen tilaamista voi myös olla hyvä pitää mielessä seuraavaa: Tilaa hieman ylimääräistä varmistaaksesi, että sinun ei tarvitse tilata jälkikäteen lisää rullia. Tällöin voit saada rullia eri eristä, jolloin niiden välillä voi esiintyä värieroja. Ota mielellään yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä tuotenäytteitä ennen ostoa. Ja tietenkin voit myös tulla tutustumaan fyysiseen myymäläämme.

    Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, ota yhteyttä mahdollisimman pian sähköpostitse tai puhelimitse, jotta voimme vahvistaa palautuksesi. Ethän palauta mitään tuotteita Scandiwall, ottamatta ensin yhteyttä palveluun.

    Hyväksymme vain täydet ja avaamattomat tapettirullat palautettaviksi.

    Käyttäessään peruuttamisoikeuttaan asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista. Jos palautat EU: n ulkopuolisesta maasta, ole huolellinen merkitessäsi tulliasiakirjoihin, että kyseessä on ostoksen palautus / peruutus.

    Jos saat virheellisen tuotteen, lähetä meille osoitteeseen customerservice@scandiwall.com. lyhyt kuvaus virheestä ja liitä mukaan oleelliset asiakirjat sekä valokuva virheestä. Vastaamme viestiisi yhden arkipäivän kuluessa ja lähetämme sinulle toimintaohjeita. Ota aina ensin yhteyttä Scandiwall in asiakaspalveluun ennen minkään tuotteen palauttamista. Jos tuotteessa on valmistusvirhe tai se on vahingoittunut kuljetuksessa, saat uuden tuotteen maksutta.

    Tuotteen valmistusvirheestä täytyy tehdä ilmoitus kuluttajansuojalain mukaisesti. Reklamaatio täytyy lähettää kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta. Ostajalla on todistustaakka, jos hän reklamoi valmistusvirheestä takuuajan päätyttyä.

     

    TAKUU JA TUOTEVIRHEET

    Toivomme jokaisen asiakkaamme olevan tyytyväinen ostokseensa. Tarjoamme kuitenkin tuotteillemme palautusoikeuden seuraavien sääntöjen puitteissa: Scandiwall antaa kaikille tuotteille valmistusvirheet kattavan 1 vuoden takuun. Takuu ei kata kulumisesta, virheellisestä asennuksesta tai laiminlyönneistä aiheutuvia virheitä.

    Käytämme kuviemme valmistuksessa laadunvalvontamenettelyä sekä korkealaatuisia materiaaleja ja asianmukaisia tuotantotiloja. Varmistamme tuotteidemme virheettömyyden laatutarkistuksilla valmistusprosessin eri vaiheissa.

    Suosittelemme kuitenkin, että jokainen tuote tarkistetaan ennen asennusta valmistusvirheiden ja kuljetuksessa aiheutuneiden vahinkojen varalta. Tämä on erityisen tärkeää tapettiemme kohdalla, sillä emme hyvitä uudelleentapetoinnista tai tapettien virheellisestä asennuksesta aiheutuvia kustannuksia.

    Suosittelemme myös, että asennuksessa käytetään kuitutapettiliimaa. Pyydä liiman valintaan tarvittaessa apua myymälästä. Emme voi taata tulosta käytettäessä muuta kuin kuitutapettiliimaa.

    On myös tärkeää ottaa huomioon, että kuvien ja valokuvien sävy, tummuus ja tarkkuus voivat näyttää erilaisilta eri valaistusolosuhteissa ja eri näytöillä. Valitettavasti emme voi ottaa valmistuksessa huomioon eroja asiakkaan näytöllä näkyvän kuvan ja valmiin tuotteen välillä, joten emme voi vastata tällaisista eroista.

     

    REKLAMAATIOT JA PALAUTUKSET

    Jos saat virheellisen tuotteen, lähetä meille osoitteeseen customerservice@scandiwall.com lyhyt kuvaus virheestä ja liitä mukaan oleelliset asiakirjat sekä valokuva virheestä. Vastaamme viestiisi yhden arkipäivän kuluessa ja lähetämme sinulle toimintaohjeita. Ota aina ensin yhteyttä Scandiwallin asiakaspalveluun ennen minkään tuotteen palauttamista.

    Jos tuotteessa on valmistusvirhe tai se on vahingoittunut kuljetuksessa, saat uuden tuotteen maksutta.

    Tuotteen valmistusvirheestä täytyy tehdä ilmoitus kuluttajansuojalain mukaisesti. Reklamaatio täytyy lähettää kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta. Ostajalla on todistustaakka, jos hän reklamoi valmistusvirheestä takuuajan päätyttyä.

     

    MUUTA

    Hyvän lopputuloksen varmistamiseksi on tärkeää noudattaa tuotteen mukana toimitettavia asennusohjeita. Kuitutapetin asentamista pidetään helppona, mutta suosittelemme ammattimaisen asennuspalvelun käyttöä tarvittaessa.

    Emme vastaa tuotteitamme ja palveluitamme koskevien tietojen mahdollisista kirjoitusvirheistä tai virheellisistä tiedoista.

    Sivustomme kuvat ovat havainnollisia, emmekä voi taata, että kuvat vastaavat täsmälleen valmiin tuotteen ulkoasua tai ominaisuuksia.